Sveriges bästa magasin om kollektivtrafik och bussbranschen

X-Trafik bäst på kundservice

X-Trafik, som har huvudansvaret för kollektivtrafiken i Gävleborgs län, fick på torsdagen för sjätte gången ta emot förstapriset i SM i Telefoni och Kundservice i klassen Resor och Transport”. Juryn motiverade priset så här: ”2012 års segrare i klassen Resor & Transport har ett glatt och trevligt mottagande. Attityd, bemötande och engagemang är viktiga delar hos ett Contact Center, vilket dessa agenter tar fasta på.”

– Många företag satsar hårt på kundservice vilket gör att det är väldigt hög konkurrens och därför är det väldigt roligt att X-trafik för sjätte gången lyckas hålla ställningarna. En viktig förklaring är att vi lyckas behålla och utveckla bra medarbetare” säger en glad Lars Björling, affärschef på X-trafik.

Share Dela

Taggat som: ,

Kommentera

E-postadressen publiceras inte. Obligatoriska fält är märkta *

Följande HTML-taggar och attribut är tillåtna: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

© 2017 Bussmagasinet
rss Artiklar(RSS) rss Kommentarer (RSS)