Sveriges bästa magasin om kollektivtrafik och bussbranschen

Premiärkampanj för MalmöExpressen

Problem med att skapa en databasanslutning Detta tyder på att användarnamnet och/eller lösenordet i din wp-config.php-fil är felaktigt eller att vi inte kan ansluta mot servern på wp1-169340.mysql.binero.se. Detta kan bero på att din databasserver är nere.     Är du säker på att du har rätt användarnamn och lösenord?     Är du säker på att du angivit rätt adress till databasservern? Nu drar Skånetrafiken igång en kraftfull marknadsföringskampanj för MalmöExpressen. Bild: Skånetrafiken.

Nu drar Skånetrafiken igång en kraftfull marknadsföringskampanj för MalmöExpressen. Bild: Skånetrafiken.

Inför premiären på Sveriges första riktiga superbusslinje, MalmöExpressen, lanserar nu Skånetrafiken en intensiv kampanj om satsningen. Trafiken på MalmöExpressen börjar den 1 juni. Nu växer Malmö på längden, heter det i kampanjen som ligger på en helt annan nivå än vad som är vanligt när ny busstrafik lanseras.

MalmöExpressen har nu fått en helt egen webplats där trafiken presenteras. Där kan besökaren se linjesträckningen och lära sig åtskilligt om de nya bussar som snart kommer att trafikera Malmös gator.

Besökaren på webplatsen kan också mer i detalj studera olika lösningar på bussarna, som var kortläsare finns, var påstigning kan ske och så vidare.

Man har också en tävling där vinnaren får fria resor med Skånetrafiken under ett helt år. Tävlingen går ut på att man ska ta en bild av det urbana Malmö, ladda upp den på Instagram och tagga den med #malmöexpressentävling.

Share Dela

Taggat som: ,

Kommentera

E-postadressen publiceras inte. Obligatoriska fält är märkta *

© 2017 Bussmagasinet
rss Artiklar(RSS) rss Kommentarer (RSS)