Sveriges bästa magasin om kollektivtrafik och bussbranschen

Buss-TV: Värmlandstrafik satsar på Var dags liv

Värmlandstrafik lanserar nu en ny reklamkampanj – Var dags liv. Själva basen i kampanjen är en 45-sekunders reklamfilm som visas regionalt i TV4. Kortare versioner visas även i TV4Play, liksom i Expressen, Dagens Nyheter och Dagens Industri. Musiken i filmen står Vidar för, en grupp som är bördig från Värmland och som bland annat medverkat med spelningar i samband med att Paul Simon och EmmyLou Harris fått ta emot Polarpriset i Stockholm.

Bakom kampanjen ligger reklambyrån Ord&Bild.

Förutom filmen kommer kampanjen också att genomföras i tryckta medier, i radio och på olika digitala plattformar.

– Värmlandstrafik spelar i många fall en avgörande roll för att människor ska kunna bo och arbeta där de vill. Ambitionen är att knyta ihop Värmland och förhoppningsvis bidra till en enklare vardag för kunderna. Det var något vi ville ta fasta på när vi utvecklade konceptet Var dags liv, berättar David Widlund, marknadschef på Värmlandstrafik.

Buss-TV presenterar här kampanjfilmen:

Share Dela

Taggat som: , , ,

Kommentera

E-postadressen publiceras inte. Obligatoriska fält är märkta *

© 2017 Bussmagasinet
rss Artiklar(RSS) rss Kommentarer (RSS)