Sveriges bästa magasin om kollektivtrafik och bussbranschen

X-Trafik bäst på kundservice

X-Trafik, som har huvudansvaret för kollektivtrafiken i Gävleborgs län, fick på torsdagen för sjätte gången ta emot förstapriset i SM i Telefoni och Kundservice i klassen Resor och Transport”. Juryn motiverade priset så här: ”2012 års segrare i klassen Resor & Transport har ett glatt och trevligt mottagande. Attityd, bemötande och engagemang är viktiga delar hos ett Contact Center, vilket dessa agenter tar fasta på.”

– Många företag satsar hårt på kundservice vilket gör att det är väldigt hög konkurrens och därför är det väldigt roligt att X-trafik för sjätte gången lyckas hålla ställningarna. En viktig förklaring är att vi lyckas behålla och utveckla bra medarbetare” säger en glad Lars Björling, affärschef på X-trafik.

Taggat som: ,

Lämna ett svar

E-postadressen publiceras inte. Obligatoriska fält är märkta *

Denna webbplats använder Akismet för att minska skräppost. Lär dig hur din kommentardata bearbetas.

© 2024 Bussmagasinet
rss Artiklar(RSS) rss Kommentarer (RSS)