Sveriges bästa magasin om kollektivtrafik och bussbranschen

Flygbussrna: Succé för Door to Gate

Succé, säger Flygbussarn om sin nya produkt Door to Gate.

Succé, säger Flygbussarna om sin nya produkt Door to Gate.

Flygbussarnas nya produkt Door to Gate har blivit en succé hävdar företaget, dock utan att presentera några siffror som visar antalet resenärer. Däremot uppger man att det sedan lanseringen i november är över 18 500 personer som har laddat ner appen där resenärerna bokar och betalar sin resa.

Trafiken körs med Mercedes-Benz Sprinter, minibussar med plats för nio passagerare i mycket komfortabla stolar. Resenären hämtas upp på valfri plats i Stockholmsområdet, och delar bilen med upp till två andra sällskap.

– Jag har varit i branschen länge, men har aldrig varit med om så fina kundomdömen som vi fått nu, det är verkligen roligt vi har kunnat fylla ett behov på marknaden. Även förarna bekräftar bilden av nöjda kunder och de får ofta höra att kunderna har sett oss på sociala medier, vilket innebär att vi lyckats nå ut med vår digitala kampanj, säger Christer Litzell, affärschef för Flygbussarna Door to Gate.

Door to Gate trafikerar idag större delen av Stockholm. Enligt Flygbussarna siktar man på att öka sitt upptagningsområde i framtiden. Även möjligheterna till att köpa resan kommer utökas, inom kort kommer resor även säljas i webbshopen och i biljettautomater.

Taggat som: , ,

1 kommentar »

  1. Har bokat transport hemifrån till Arlanda och vill boka retur. Har försökt och kan inte boka transport. det kommer på skärmen detta meddelande

    Anslutningen är inte privat

    En angripare kan försöka stjäla dina uppgifter från doortogate.se (t.ex. lösenord, meddelanden eller kreditkortsuppgifter). Läs mer
    NET::ERR_CERT_DATE_INVALID
    Jag ska resa nu på söndag…är det något fel på sidan eller?
    mvh
    Cecilia Lopez

Lämna ett svar

E-postadressen publiceras inte. Obligatoriska fält är märkta *

Denna webbplats använder Akismet för att minska skräppost. Lär dig hur din kommentardata bearbetas.

© 2024 Bussmagasinet
rss Artiklar(RSS) rss Kommentarer (RSS)