Sveriges största gruppresearrangör, Rolfs Flyg & Buss, har rekryterat en ny kundchef, eller som det heter på engelska, Head of Customer Relations. Det är Lena Pauli som får ansvaret för kundrelationer på Rolfs Travel Group i Göteborg.
Hon ska tillsammans med övriga medarbetare på avdelningen hjälpa enskilda resenärer och större grupper inför, under och efter resan. Lena Pauli kommer närmast från en tjänst som kundservicechef hos Resia.
– Vi ser att det nu finns en otrolig reslust bland våra nya och befintliga kunder och det blir en härlig utmaning framöver att möta upp denna tillsammans med personalen, säger Lena Pauli.
– Jag har alltid arbetat i kundnära branscher, och de senaste sju åren hos en kollega i resebranschen, så kund och kundservice har alltid legat i mitt intresse. Det som lockar med resebranschen är, förutom att produkten är lätt att prata för, den förväntan, glädje och energi den vanligtvis genererar hos våra kunder och personal, även om mycket de senaste 1,5 åren har handlat om inställda resor och reserestriktioner.
Lena Pauli är 54 år, bosatt i Västra Frölunda och har en familj med make och tre barn.
Lämna ett svar