Sveriges bästa magasin om kollektivtrafik och bussbranschen

Bussföretagens medarbetare i Instagramkampanj

Sveriges Bussföretags Lars Annerberg är först ut i organisationens minikampanj. Foto: Ywonne Karlsson.

Sveriges Bussföretag inledde på måndagen en minikampanj på Instagram. Där kan besökarna möta organisationens medarbetare och få ett grepp om vad de arbetar med. Bakgrunden är att Sveriges Bussföretag inför 2019 har fått flera nya medarbetare.

Samtidigt finns flera välkända profiler kvar i organisationen. En av dessa är Lars Annerberg som är först ut i kampanjen och inte bara berättar om jobbet utan också om vad han gillar att göra på fritiden.

Du kommer till Sveriges Bussföretags instagramkonto genom att klicka här.

Share Dela

Taggat som: , ,

Lämna ett svar

E-postadressen publiceras inte. Obligatoriska fält är märkta *

Denna webbplats använder Akismet för att minska skräppost. Lär dig hur din kommentardata bearbetas.

© 2019 Bussmagasinet
rss Artiklar(RSS) rss Kommentarer (RSS)