Flygbussarna startar på måndagen en kampanj på temat ”Vi har varit med ett tag”. Kampanjen genomförs i Stockholm, Göteborg och Malmö och i kampanjen lyfter företaget fram de egna medarbetarna. Enligt företaget är syftet med kampanjen att med glimten i ögat förmedla att efter 26 år i branschen ”kan vi det här med busstransfer” och att Flygbussarnas medarbetare fortfarande älskar sitt jobb och att leverera den bästa servicen till resenärerna.
För kampanjen använder man sig av tunnelbaneskyltar, stortavlor och digitala kanaler.
– Genom att använda det universella språket matematik i kampanjen blir det väldigt tydligt att 26 år är en lång tid i branschen och att vi har hunnit samla på oss massor av erfarenhet. Siffrorna i kampanjen är självklart inte exakta, men bra överslagsberäkningar, förklarar Flygbussarnas marknadschef Cecilia Björkman.
I kampanjen låter Flygbussarna sina egna bussförare förmedla budskap som trygg och säker körning, pålitlighet, gott humör, bekvämlighet, avkoppling ombord, enkelhet, personlighet, turtäthet och nära till hållplatser.
– Kampanjen är en hyllning till våra skickliga och engagerade förare och värdar som bidrar till att skapa den bästa möjliga reseupplevelsen för våra kunder. Efter 26 år i branschen vet vi att god service och trevligt bemötande är det som våra kunder uppskattar allra mest, säger Cecilia Björkman.
Lämna ett svar